zondag 26 maart 2017

Creatief met Wordpress Webdesign

Vanwege een blessure aan m'n vinger kan ik al een paar weken niet haken, breien of wat dan ook. In eerste instantie baalde ik daar stevig van maar ik heb iets anders gevonden waar ik m'n creativiteit in kwijt kan. Ik heb de afgelopen 6 weken een cursus Wordpress gevolgd en ik vind het nog veel leuker dan dat ik had verwacht! Ben super-enthousiast👯. Komende week start ik met de vervolgcursus hiervan.
Voor degene die niet precies weten wat Wordpress is: Wordpress is een CMS (Content Management Systeem) waarmee je websites kunt bouwen en onderhouden.
De reden dat ik de cursus ging volgen is dat ik graag een eigen website wilde hebben voor mijn nieuwe uitdaging, waarmee ik naast m'n parttime baan sinds 1 februari mee van start ben gegaan. Gewoon, echt iets voor mezelf, niet in dienst maar als freelancer, dus niks vast maar alles tijdelijk of éénmalig. Nieuwe mensen ontmoeten, mooie verhalen aanhoren èn ook nog leuk (en dankbaar) werk verrichten. De eerste opdrachten zitten er al op en ik vind het echt ontzettend leuk. Nieuwsgierig geworden? Klik op de link van m'n website die hieronder staat vermeld. Heb je opmerkingen/vragen/verbeteringen of wat dan ook? Dan hoor/lees ik die graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten